close

Evergreen


天長地久


Eyes


Like a sunrise


Like a rainfall


Down my soul


And I wonder


I wonder why you look at me like that


What you're thinking


What's behind


Don't tell me


But it feels like love


 


你的雙眸 就像朝陽


就像雨水


洗滌我的靈魂


我很驚訝


很驚訝為何你這樣看著我


你在想些什麼


對我隱瞞了什麼


還是別告訴我


那感覺是否就是愛






I'm gonna take this moment

And make it last forever


I'm gonna give my heart away


And pray we'll stay together


Cause you're the one good reason


You're the only girl that I need


Cause you're more beautiful than I have ever seen


I'm gonna take this night


And make it Evergreen


我要把握住這個片刻


讓它變成永恆


我要獻上我的真心


祈求彼此緊緊相擁


因為你是我存在的最好的理由


你是我唯一需要的女孩


我沒有看過有誰比你更美麗


我要把握今晚


讓這一刻變成永恆





Touch

Like a angel


Like velvet to my skin


And I wonder


Wonder why you wanna stay the night


What you're dreaming


What's behind


Don't tell me


But it feels like love


 


你像天使般的


像絲絨般的撫摸我的肌膚


我很驚訝


很驚訝今夜為何你想停留


你在夢想什麼


對我隱瞞了什麼


還是別告訴我


那感覺是否就是愛


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    A JEN 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()