close

 



 


美妙輕柔的豎琴聲   很適合夜深人靜的時候獨自一個人靜靜的品味

 

 








 


 


So close no matter how far,
當我用心靈去體會周圍

Couldn’t be much more from the heart,
感覺一切是如此接近

Forever trusting who we are,
永遠要記住我們是誰

And nothing else matters
別的都無所謂了

Never opened myself this way,
不要試圖用一種方式了解自己

Life is ours, we live it our way,
生命屬於我們,即使它是漫漫的黑夜

All these words I don’t just say,
所有我說的和沒說的

And nothing else matters
別的都無所謂了

Trust I seek and I find in you,
我從你的身上找到自己

Every day for us something new,
當我每天面對新的世界

Open mind for a different view,
我打開心靈去了解又一個未知

And nothing else matters
別的都無所謂了

Never cared for what they do,
我不再關心他們在做些什麼

Never cared for what they know,
我不再關心他們了解什麼

But I know
因為我曾身在其中

我知道

So close no matter how far,
當我用心靈去體會周圍

Couldn’t be much more from the heart,
感覺一切是如此接近

Forever trusting who we are,
永遠要記住我們是誰

And nothing else matters
別的都無所謂了

Never cared for what they do,
我不再關心他們在做些什麼

Never cared for what they know,
我不再關心他們了解什麼

But I know
因為我曾身在其中

我知道

 



 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    A JEN 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()