close



 



 




 







 



 




 




 




 



 






 



 



 



 



 



 



 



 



 


民國78115日,我與愛妻在台北地方法院公證結婚,


 


1118日晚上爸媽幫我們舉行婚宴請客,好友當天早上


 


我們在中正紀念堂照相。時光飛逝,匆匆已經20年,


 


顧以往的片,還是勾起了無數甜蜜的回憶,謝謝你


 


妻,就讓們繼續牽手一輩子吧。

 

 

If-如 果


  
If a picture paints a thousand words
如果一幅畫能夠畫出千言萬語


Then why can't I paint you?
那麼,為何我畫不出妳


The words will never show the you I've come to know
千言萬語也無法描述我所認識的妳


If a face could launch a thousand ships
如果一張容顏能使千百艘船啟航


Then where am I to go?
那我將何去何從


There's no one home but you
在我心中只有妳


You're all that's left me too
你是唯一留在我心中的人


And when my love for life is running dry
當我對生命的愛日漸乾涸


You come and pour yourself on me
你前來將自己傾注於我心中



If a man could be two places at one time
如果一個人分身有術


I'd be with you
我願與你同在


Tomorrow and today
無論今日明日


Beside you all the way
我將永遠陪伴在你身旁


If the world should stop revolving
如果世界停止轉動


Spinning slowly down to die
慢慢停下,直到毀滅


I'd spend the end with you
我會陪你到最後


And when the world was through
當世界已經結束


Then one by one the stars would all go out
星星們將一顆一顆的熄滅


And you and I would simply fly away
你我將共效于飛………



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    A JEN 發表在 痞客邦 留言(40) 人氣()