close

 






















全是為了一個女孩的愛


All for the love of a girl



Well today I m so weary


Today I m so blue


Sad and broken hearted and its all because of you


Life was so sweet dear


Life was a song


Now you ve gone and left me


Oh where do I belong


今天我感覺非常疲憊


今天我感覺非常沮喪


傷心難過和破碎的心靈,全是為了妳


親愛的,往昔的日子是多麼的甜蜜


往昔的日子像首歌


現在妳離我而去


噢!我該何去何從



And it s all for the love of a dear little girl


All for the love that set your heart in a whirl


I m a man who give his life


And the joy is off the world


All for the love of a girl


而它全是為了一個親愛的小女人的愛


全是為了讓你心靈陷入混亂的愛


我是一個曾經擁有自我的男人


而且喜樂是超越整個世界的


全是為了一個女人的愛



And it s all for the love of a dear little girl


All for the love that set your heart in a whirl


I m a man who give his life


And the joy to have this world


All for the love of a girl


而它全是為了一個親愛的小女人的愛
全是為了讓你心靈陷入混亂的愛
我是一個曾經擁有自我的男人
而且喜樂得到整個世界
全是為了一個女人的愛



dream8.gif











arrow
arrow
    全站熱搜

    A JEN 發表在 痞客邦 留言(27) 人氣()