close

 


祝福我的好友們聖誕節平安快樂、幸福滿滿、心想事成~

 


White
Christmas


白色聖誕節





I'm dreaming of a white Christmas,




我夢想著一個白色聖誕節






Just like the ones I used to know.




就像過去我所熟悉的聖誕節






Where the tree-tops glisten,




聖誕樹梢閃閃發亮著






And children listen




孩子們都在傾聽






To hear sleighbells in the snow.




傾聽那瑞雪中的雪橇鈴聲



I'm dreaming of a white Christmas,




我夢想著一個白色聖誕節






With every Christmas card I write,




我寫的每一張聖誕卡






May your days be merry and bright,




期盼你的日子都充滿歡樂與光明






And may all your Christmas be white




也期盼你的每個聖誕節都純潔雪白"


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    A JEN 發表在 痞客邦 留言(62) 人氣()